woensdag 23 juni 2010

Solosex is een eenzame hobby....

Over het algemeen is zelfbevrediging een eenzame hobby. Je kunt er met weinigen over praten laat staan meebevredigen. Hier op mijn blog merk je hoe weinig mensen durven te reageren. Op feesten en partijen komen de wildste verhalen en moppen langs. Maar is men eenmaal uit de kleren dan stapt men in een heel andere wereld. Een wereld vol taboe's. Ik hoopte deze hier op mijn blog een beetje te doorbreken maar dat valt tegen. Jammer, want de opwindende geneugten van soloseks is puur genot. Voor mij elke dag weer. Toch hoop ik dat er nog mannen en vrouwen zijn die eens een keer, hier op mijn Blog, willen reageren. Over bijvoorbeeld hoe zij hét doen. Hoeveel genot ze er aan beleven. Of een foto of filmpje opsturen.......

4 opmerkingen:

  1. Ik doe het nog steeds met mijn linkerhand en een filmpje, een uur trekken heel langzaam en dan laten komen. Op het werk als iedereen weg is, in het salon als vrouwlief gaan slapen is, in de wagen, en soms in de tuin, als het lekker zomert, snachts als het donker is en de buren mij niet kunnen zien.

    groetjes van blotebelg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke reactie Blote Belg! Geil dat je nog steeds actief bent! Heb erg van je genoten, want je hebt ook een heerlijk geslacht! Wil deze graag laten zien aan mijn 'fans' hier op mijn blog! Als het van je mag wil je me dan een geile pix van je pik sturen? masto6tig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik zeker doen beste masto want dit blogje van jou werkt stimulerend...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij om dat te horen! En dat is wederzijds! Veel dank voor je toegestuurde geile stimulerende pix. De geilheid spat er vanaf! Zodra ik weer in de gelegenheid ben (ik moet alleen zijn) zal ik ze met heel veel rukplezier plaatsen. Ze zijn een supergeile aanwinst voor mijn blog! En waar menig masturbant zichzelf een extra stimulans mee kan geven, al rukkend of vingerend.

    BeantwoordenVerwijderen