vrijdag 16 april 2010

Zaterdag, masturbatiedag.......

Het is nu 7:00 uur.
Verlang naar aanstaande zaterdag. Dan ben ik overdag alleen. Een dag vol opwindende verrassingen die ik mezelf onder de gordel ga geven. Ongegeneerd het met mezelf doen. Eventueel met hulp van internet, webcam en computer. Die me brengen zal waar mijn eikel van zal gloeien! En in de aanloop naar morgen mij genotvol masturberen, waar het maar kan!
Het is nu 18:00 uur.
Ben een uurtje alleen en kan het niet laten om me op te geilen. Met bronstig pisserig gevoel in m'n onderbuik, strakke jeukende balzak, vochtige eikel en op het randje van klaarkomen! Moet oppassen om niet te spuiten door mijn masserende warme hand. Eén ruk teveel, dat zou zonde zijn......
Het is nu 23:00 uur.
Vrouw is naar bed. Misschien vingert zij. Die gedachte stimuleert mijn erectie. Doe mijn broek uit want ik ga ook zo naar bed. Mijn gedachten zijn al bij morgen. Mijn hand gaat naar mijn onderbroek en schiet de
ruimzittende rechter pijp in. Hebbes! In mijn volle vuist. Heen en weer schuivende bewegingen laat mijn penis nog verder zwellen. Moet weer oppassen want één ruk teveel......
Het is 12:oo uur.
Nog vijf uur vrij man. Erg geil. Om elf uur naar winkel. Paarde"bit" gekocht voor 50 mm ring zoals Roverri die gebruikt (zie Masturbatieclub). Vlug naar huis om te proberen. Direct de dubbele ring aangebracht. Zat goed. Té goed. Geilheid steeg ver. Té ver. Was geen houden meer aan. M'n gedachten verzettend naar erge dingen...... Niets hielp en kwam klaar...... Geilheid weg, dag weg.......

Hoop dat ik dit straks, op mijn blog, kan laten zien aan jou......!

3 opmerkingen:

  1. Geef er nu eens een fatsoenlijke uitleg bij wat je bedoeld. Als je niet weet wat geilheid is in een mannenlijf, dan moet je hier niet zijn.
    Nee, ik ben niet ziek in mijn hoofd, maar wel misselijk van jouw reactie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak je niet druk lieve masto om zulke berichten!
    Gelukkig krijg je veel meer mooie en geile filmpjes dan dit soort gezeik.
    De schrijver van de reactie is ook zelf op zoek gegaan naar....ja wat eigenlijk
    In ieder geval niet naar ketellapper kruidkoek anders kom je niet op een site als deze terecht!
    Misselijkmakende reacties geven maar ondertussen wel geilschierig zijn en mee genieten!

    Kussss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen