maandag 19 april 2010

Watervoorhuid.....


De bovenstaande foto's zijn ontstaan door een jeugdherinnering. En ik denk dat vele bezoekers van mijn blog dit wel herkennen. De met één hand dichtgeknepen voorhuid zo vol mogelijk laten lopen met urine. En dan met de andere hand (op de foto's kon ik dit niet demonstreren omdat ik daarin de camera vasthield) in de enorm opgezwollen gevulde voorhuid knijpen zodat de urine met een enorme felle straal er uit spoot. En dan was het de kunst om zover mogelijk te komen. Dit deed je dan meestal in een wedstrijdje samen met je vriendjes! En ik kan me herinneren ook wel eens met vriendinnetjes. Ik heb het ook wel eens gespeeld wie de dokter mocht zijn bij het doktertje spelen. Of de vader of moeder bij het vadertje-en-moedertje spelen.......
Meisjes konden die truck natuurlijk niet uithalen, die moesten het hebben van schaamlippen opzij en dan heel hard persen.......! Zoals te zien is in een filpje op internet. Hierboven twee screenshots. Als ik ze online moet zetten dan verneem ik het hier wel......
Schroom ook niet om eens te reageren wat jouw ervaringen zijn met deze manier van plassen......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten