donderdag 29 april 2010

14e lozing in mijn diepvries-sigarettenblikje....

Ik ben er weer aan toe om straks, na het bijwerken van het blog, mijn 15e vruchtbare sperma-lozing te dumpen bij mijn andere 14 diepgevroren lozingen in het blikje. Op dit filmpje van mijn 14e lozing zie je dat het mij weinig moeite kost om mijn voorraad op te halen. Ook zal straks mijn 15e dump vlot verlopen. Het is een voorraad van een week waarbij ik elke dag wel een paar keer tot het randje heb gemasturbeerd! Daar zo lang mogelijk op blijven hangen is voor mij het summum! Het blikje raakt al aardig vol en zal straks in de zomer, als het bloedheet is, gebruikt worden voor een enorme geilpartij met mezelf! Het idee alleen al doet mijn penis zwellen en kriebelen van geilheid. Waarschijnlijk zal ik het laten ontdooien en meenemen naar een stille afgelegen plek in de natuur. Waar ik dan bij voldoende geilheid enorm los ga om mezelf tot een ongekend zelfbevredigend orgasme te brengen met mijn eigen sperma als genotmiddel......
Wie dit zien wil mag me mailen op masto6tig@gmail.com Dan kunnen we vooraf wat opwindende informatie uitwisselen om te kijken of het klikt. (Lees ook mijn blog-profiel).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten