vrijdag 9 april 2010

Zaadlozing in glas water....


Hier zie je een avi-filmpje van mijn zaadlozing in een glas water. Het origineel is een HD-opname waarvan ik geprobeerd heb een gedeelte naar een acceptabel formaat te converteren. Dat lukte me steeds niet want de beelden waren erg schokkerig. Ik heb inmiddels dé gouden tip ontvangen van een medemasturbator (hartelijk dank hiervoor!) hoe ik dit wel goed voor elkaar kon krijgen. Door het programma Format Factory te installeren en hiermee de HD-film te converteren. Hoe eenvoudig kan het soms zijn.
Mijn zaadvoorraad maar ook mijn geilheid waren behoorlijk op peil. Dat kon ook niet anders want het was al meer dan een week geleden dat ik een lozing had in mijn diepvriesblikje. Deze had er eigenlijk ook in gemoeten. Maar voor de fraaie beelden die dit onder water geeft is ook veel te zeggen. Ik heb er in ieder geval erg van genoten. (Het klaarkom-gevoel hield meer dan een minuut aan!) En op het filmpje kun je zien hoe geil ik was en dat ik eigenlijk twee keer klaarkom. De eerste keer een paar stralen. Bij het zien en voelen hiervan werd ik nóg geiler, zodat er weer een orgasme kwam met meerdere forse stralen die daarna weg-ebde met kleinere lozingen! Dit was voor mij weer eens echt genieten en steeds bij het zien van het filmpje voel ik de "kriebels" weer........

1 opmerking: