maandag 19 april 2010

Wat er zaterdag j.l. misging....

Zaterdag 17 april 2010 zou mijn "geil"dag worden. Het leek allemaal lekker te gaan. Ik was bloedgeil en begon met de aanschaf van een roestvrijstalen watertrens. Daar zitten mooie grote ringen aan van 50 mm waar mijn penis en balzak prima doorheen pasten. Ik had dit gezien op de Masturbatieclub van Roverri (http://masturbatieclub.blogspot.com/) Zie artikel Cockring, dat hij geplaatst heeft op maandag 30 november 2009 om 3:19.
Maar toen ik de ringen had aangelegd ontstond er zoveel druk op mijn super gevoelige eikel dat ik het sperma voelde komen. Als door een horzel gestoken probeerde ik mij af te leiden door mijn gedachten op iets anders te concentreren, maar niets hielp :-( Ik kon het niet meer tegenhouden. Het sperma vloeide uit mijn eikel met evenveel vuur als lava uit de IJslandse vulkaan......
M'n geildag was over en moet me weer opgeilen voor de volgende gelegenheid. Waar ik trouwen alweer druk mee bezig ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten