woensdag 17 maart 2010

Vluggertje....


Als het even kan dan haal ik mijn vriend erbij, waar ter wereld ik ook ben. Door middel van het snel heen en weer bewegen van mijn toompje verschaft hij mij enorm veel genot en vertier. Je kunt geen plek verzinnen of hij is er bij geweest. Soms heel kort maar ook uren en uren. Hij brengt me tot op het randje van een orgasme. Op het werk, in de auto, in het openbaar vervoer, in paskamers, op de fiets, in de lift, in openbare ruimtes, in parkeergarages, aan het strand, in urinoirs en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan. Ik doe het wel zo dat niemand het kan zien, maar kijk wel uit naar potentiele mede-onaneerders. Vooral in openbare ruimtes zoals toiletten. Daar wil nog wel eens iemand zijn die ook aan het masturberen is. En dan geniet ik dubbel!! Misschien komen we elkaar nog eens een keer tegen. Zou geil zijn.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten