vrijdag 26 maart 2010

Aan het strand.....


De tijd voor het zonnen aan het strand is in aantocht! Het liefst op een naaktstrand. Waar de zwoele wind heerlijk mijn geslachtsorgaan doet stijven en de warme zonnestralen mijn zaadfabriek doet gloeien. Dit alles onder meegenieters die het naaktstrand bevolken.
En als alles meezit en de tijd er rijp voor is trek ik naar een stille plek in de duinen waar ik mijn ingehouden orgasme uiteindelijk de vrije loop kan laten en bevredigd huiswaards kan keren!
(Op de foto zie je mijn penis vlak voor het moment van een zaadlozing die ik door de warme zon en wind, zonder mijn handen te gebruiken, laat opwekken! Het intenste genot beleef ik als er mensen staan te kijken en zichzelf ook bevredigen.)

6 opmerkingen:

  1. Ik kan mij niet indenken dat ik daar voorbij zou komen zonder mezelf beginnen te bevredigen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jaar ga ik ook naakt. Samen? Laat's weten hoe'n grote jongen jij bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat moet het heerlijk zijn na een dag vol geilheid, exhibitionisme en masturbatie je orgasme en je zaad te laten komen alleen door de prikkeling van de zon en de wind. En dat terwijl er mannen staan te kijken die ook in de ban zijn van hun geilheid en voluit en schaamteloos staan te masturberen. Zou het graag willen zien gebeuren terwijl ik me overgeef aan mijn passie en me voor je aftrek tot ook mijn zaad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Arno, Dat heb je mooi verwoord! Wat is er geiler en intiemer dan je eigen masturbatie te delen met een mede masturbant! Het mannelijk of vrouwelijk vocht, zonder woorden, te mixen onder de zoele warmte van de zomerzon. Kon je maar gedachten lezen. Dan had je niets te vrezen en kon je 't zaad gaan halen in opperste staat van bevrediging.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo M,

    Geïnspireerd door je verhalen ben ik ook al jaren een edger.
    Het liefst op een warme zomerdag op het strand. Ik wandel dan langs de vloedlijn en laat mijn lid licht zwellen. Hij bungelt dan heen en weer tegen mijn bovenbenen en dat voelt verrukkelijk. Kom ik mensen tegen en is mijn penis te stijf dan duik ik de plas in tot het zaakje krimpt en de wandeling weer kan hervatten en begint het spel opnieuw. Na iedere afkoeling voelt het nog lekkerder en druipt het voorvocht zo prettig naar beneden totdat ik het niet meer vol kan houden. Als het strand dan vrij is dan geef ik hem de vrije loop en wordt hij knalhard. Ik ga dan bijna van genot door de knieën. Ik loop vervolgens de zee in, kom eindeloos en brullend klaar en plof dan achterover en blijf een poos genotzalig drijven. Ik kan niet wachten tot een volgende keer!

    Bedankt voor de wetenschap dat ik hierin niet de enige ben.
    Groetjes,
    Adje

    BeantwoordenVerwijderen