dinsdag 30 maart 2010

Schijnopenheid over sex

Hierboven ziet u een krantenartikel uit de GPD-bladen. Schijnopenheid....... veelal is dit volgens mij behoorlijk waar, maar probeer dit zoveel mogelijk te weerleggen in mijn Blog. Hier zul je geen verzonnen verhalen tegenkomen van mijn hand. Eerlijk en openhartig wil ik mijn belevenissen delen met gelijkgestemden. Met mannen en vrouwen die zichzelf bevredigen (op welke manier dan ook) en hier elke dag of hoevaak dan ook plezier aan beleven. Ongegeneerd, openhartig en met respect en gevoel! Seksuele opwinding is niet voor iedereen weggelegd. Temeer omdat die voor een groot gedeelte tussen de oren zit. Maar aanleg en hormonen spelen natuurlijk ook een grote rol. Opwinding kun je niet leren dat zit in je. En bij mij zit dat er al van jongsaf in! Ik hoop dat ik van mijn opwinding nog jaaaaaren mag genieten. Ik hou je op de hoogte...... en ....... reageer ook eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten