vrijdag 12 maart 2010

Nooit klaar....


Deze week staat een artikel over seksverslaving in Vrij Nederland. Hierboven staat het begin van het artikel. Ik, als masturbant, heb natuurlijk enige affiniteit met deze "liefhebberij" en mag daarom graag meningen en stellingen van andere personen tot mij nemen. Ook van u die dit leest.
Om te beginnen ervaar ik mijn persoonlijk masturbatiegenot niet als een verslaving maar als een extra genot dat het leven mij nu als 60-jarige man brengen kan. Geen verslaving omdat ik het bevredigen van mijn eigen lijf zelf nog kan bepalen en niet andersom. Dus geen dwang of moeten. In die zestig jaar dat ik nu leef heb ik zo'n 50 jaar gemasturbeerd. Vanaf mijn tiende jaar zo'n beetje. Toen begon het échte klaarkomen met ejaculaat. Maar op mijn vijfde was ik al bezig met mijn lijf te verkennen door middel van poep- en plasspelletjes. Ik ervoer het als heerlijk en genoot er van. Alleen en op geheime plekjes in en rond het huis. Toen mijn zaadproductie op gang kwam zat ik vaak op het toilet. Het klaarkomen was daar zó intens. Het drong door tot in elk vezeltje van mijn jonge lijf en genooooooot..... en dacht aan de vele en vele geslachten die hier "bloot" zijn gemaakt en geürineerd hadden......
Ook heb ik als kind veel aan doktertje- of vader- en moedertje-spelen gedaan met mijn leeftijdgenootjes uit de buurt. Nooit met dwang en heb het altijd als een warme deken om mij heen geslagen. Wel heeft mijn paar jaar oudere neef mij vanaf mijn tiende een grote inpuls gegeven wat klaarkomen betreft. Hij heeft mij geleerd wat sperma was en hoe dit proefde tijdens de doktertje-spelen-sessies en hoe je dat bij jezelf kon halen.
Eindeloos heb ik hiervan genoten en ben hem nog steeds uitermate dankbaar hiervoor!
Dankbaarder dan voor mijn ouders die hier nooit over spraken, het not-done vonden, onzedelijk was en dat je sliep met de handen boven de dekens.
Maar goed, dat is verleden tijd, ook een andere tijd dan nu. Nu heb ik de de beschikking over het internet. Het internet waar ik redelijk, ik zeg redelijk anoniem mijn gevoelens kan uiten wat ik in het openbaar nooit zou kunnen en willen. Met mijn Blog wil ik graag op een positieve manier vrouwen en mannen ontmoeten die ook met zelfbevrediging bezig zijn en hier ook enorm van genieten. Een paar keer per dag of één keer in de maand dat doet er niet toe.

Wil je je verhaal ook een keer kwijt reageer dan eens op dit schrijven. Dat kan hier maar je mag mij ook mailen: masto@hetnet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten