dinsdag 30 maart 2010

Close-up.....

Dit zijn twee close-ups van mijn onopgewonden geslachtsorgaan zoals die er dagelijks bijhangt. In dit geval op z'n zondags. Dan krijgt ie een uitgebreide douche- en scheerbeurt! Kaal en met ontblote eikel geniet ik het meest van hem. Al meer dan zestig jaar ontdoet ie mij op gezette tijden van mijn plas en zo'n vijftig jaar helpt hij mij getrouw bij mijn sperma-afvoer al moet ik hem bij dit laatste vaak een handje helpen. Maar...... niet altijd. Is de opwindig groot dan wordt ie zelfstandig en loost het sperma zonder hulp.....!

4 opmerkingen:

  1. Heb je je eikel altijd zo bloot? Of heb je hem speciaal voor de foto bloot gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik draag mijn eikel altijd bloot! Zelfs tijdens het masturberen. Omdat ik niet besneden ben schuift mijn voorhuid wel eens terug, maar zodra ik dat voel gaat mijn hand in mijn broek en schuif ik het velletje weer terug. Een blote eikel prikkelt mijn geilheid enorm.....

    BeantwoordenVerwijderen