vrijdag 5 februari 2010

6e Lozing in diepvriesblikje....

Dit is dan mijn 6e lozing in het blikje. Het is een MTS-bestand van 138 Mb die ik kleiner gemaakt heb met een videoprogramma, maar ik vind de omzetting naar dit wmf bestand nogal schokkerig verlopen. Misschien weet iemand hier hoe ik dit wel goed kan renderen.
Ben momenteel erg geil en zit al weer een uur te rukken met veel voorvocht en over een kwartier gaat mijn 7e lozing er in! Ik hoop dat het wat vollume heeft gkregen na een week onthouding :-) De inhoud van het blikje krijgt al een beetje volume en nodigd nu al uit om hier mee te experimenteren. Als ik straks meer tijd heb en super geil ben zal ik jullie hier van berichten. Maar tips zijn ook welkom wat ik met mijn diepvriessperma allemaal voor geile opwindende dingen kan doen.......

1 opmerking:

  1. Heerlijke vid !!!
    Ik ben vandaag alleen, en ga de ganse namiddag edgen. Ik ben bij je vid begonnen, en zal hem zeker nog vele malen bekijken tijdens mijn sessie.
    Wat is het masturberen toch zalig !

    BeantwoordenVerwijderen