woensdag 24 februari 2010

Katheterisering en zaadlozing.....

Hier een filmpje hoe ik een katheter inbreng. De eerste voorbereidingen zijn: Er voor zorgen dat ik supergeil ben, handen wassen, katheter op spuit aansluiten en allebei vullen met glijmiddel. Het glijmiddel verwarm ik iets door het flesje onder een hete waterstraal te houden. (Persoonlijk heb ik een voorkeur voor Sensilube. Is duurder, maar is niet vettig en voelt aan als mijn eigen voorvocht).
Daarna ga ik de katheter de urinebuis inschuiven en langzaam de spuit indrukken zodat het glijmiddel de urinebuis optimaal smeert. Bij de prostaat voel ik enige weerstand. Hier spuit ik het laatste restje glijmiddel eruit zodat zonder problemen de katheter mijn blaas in schuift. Zit hij diep genoeg dan vul ik langzaam de spuit met mijn urine. Zorg wel dat je een volle blaas hebt. Daarna trek ik de katheter met de volle spuit weer langzaam uit mijn urinebuis.
Ook verwijder ik wel eens de spuit van de katheter en dan stroomt de urine vanzelf door de katheter uit mijn blaas. Ikzelf vind dit alles zo opwindend geil dat er weinig voor nodig is om mijn zaad de vrije loop te laten. Hierna, wat niet op het filmpje staat, plas ik mijn laatste urine uit mijn blaas zodat de urineleider weer optimaal schoongespoeld is.
Bij diegene die dit ook wel eens willen proberen adviseer ik het volgende: zorg dat je super geil bent, schoon werkt en gebruik overvloedig glijmiddel zodat na de katheterisatie geen branderig gevoel overblijft......

2 opmerkingen:

  1. Alguem que soubesse traduzir me explicasse, qual o real objetivo disso?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand die wist hoe te vertalen vertellen me, wat het werkelijke doel van dat?
    ========================
    Deze bovenste regel laat de vertaalcomputer van Bing zien. Ik zal nu deze onderste regel laten vertalen in het Portugees:
    Het werkelijke doel van deze handelingen zijn puur om het seksuele genot. De geile opwinding die ik hier aan beleef!
    Vertaling naar het Portugees:
    ========================
    A finalidade real de tais actos são puramente para o prazer sexual. A emoção de tesão que eu aqui a experiência!
    ========================
    Als de vertaling juist is kan ik niet nagaan....

    BeantwoordenVerwijderen