dinsdag 3 maart 2015

Stimulerend ijzerwerk!......

"Hallo geile Masto, Hier zijn een paar foto's van m'n ouwe vriend met wie ik nog veel genotvolle momenten ken. Heerlijk om gewichten aan m'n zak te hangen en dan klaar te trekken....wat een zalige sport is dat toch! Er hangt dan bijna een kilo ijzer aan m'n ballen.... heerlijk!
Binnenkort zal ik nog eens iets voor je maken wat je op je geile website kunt zetten. Deze foto's zijn recent. Zeker die met die dikke stretch ring aan m'n zak en die plug in m'n eikel... die heb ik net gemaakt... heerlijk om geil van te worden en blijven. En eentje met een eikelring van doorsnee 19mm.... dàt is lekker... als m'n lul hard wordt knelt ie het zaakje zooo lekker af.... alleen als ik wil spuiten moet ie omgeklapt... Geile groet, Dingeling."


Wat moet Masto hier nog aan toevoegen? Heerlijke penis, dikke zaadmakende testikels en een gevoelige forse eikel. Alles geil op spanning gebracht met opwindend ijzerwerk. Super!......

1 opmerking:

  1. dag Dingeling, wat een geile foto's. In de laatste foto zie ik een ring door je toompje. Neuk je daar ook mee of ben je alleen maar een aftrekker? Om met meerdere ringetjes onder de eikel te neuken lijkt me zalig; is dat ook zo?
    Supergeile groet van Ben. Zit me tegelijk lekker af te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen