zaterdag 14 maart 2015

Cockringen en zaad halen......

"Hallo Masto, Veel te lang geleden, maar hier nog eindelijk eens wat van mij. Nou, ja, te lang geleden qua inzenden, want ik heb je blog nog wel dagelijks gevolgd, hoor! En gemasturbeerd ook, alhoewel er ook op dat vlak al eens een dagje overgeslagen werd, maar eerlijkheidshalve moet ik er ook aan toevoegen dat er ook dagen waren dat er twee keer een lekkere lading sperma aangemaakt werd. Blij trouwens dat de blog blijft!
Hierbij trouwe ringen en een filmpje. Het zijn geen trouwringen, maar trouwe ringen, ringen die door mij regelmatig gedragen worden. Het afsluiten van het bloed maakt het allemaal wat intenser. De ene keer blijven de ballen vrij, de andere keer krijgen zij ook één of meerder ringen om. Vaak verschijnt er ook al snel voorvocht. Enjoy! Jasohn"

Dank je wel Jasohn voor jouw zoveelste geile bijdrage waarin je ons durft te laten zien hoe je geniet van jouw spermafabriek. Masto mag er graag naar kijken ter stimulering van zijn eigen genot! Zien rukken, doet rukken!..........

8 opmerkingen:

  1. Lekkere spuitsessie Jasohn. Ik zie op de foto's dat jouw toompje behoorlijk lang is; komt dat van het flipperend masturberen? Mijn toompje zit strak onder de eikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergeil spuitfilmpje van een prachtige lul!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks ! Ik kan alleen maar hopen dat gelijkgestemde zielen (zowel mannen als vrouwen) hierdoor aangezet worden om ook hun foto's of filmpjes naar Masto te mailen. Immers gedeelde pret...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry vergat me naam bij de laatste reactie te zetten
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent niet de enige Heleen, geil om te weten dat jij er ook van geniet!

      Verwijderen