zaterdag 14 maart 2015

Harpsluiting......

"Hoi Masto, Hierbij stuur ik je wat foto's van een wat kleinere harpsluiting om mijn scrotum. Lekker strak, dat voelt heerlijk bij elke stap die ik doe. In combinatie met edgen is het orgasme heel intens. Heel erg genieten. Groet van een trouwe volger."

Dank je wel voor deze opwindende foto's van jouw genotsplek!  Geil om te zien hoe jij jouw testikels met bijballen in je scrotum onder spanning zet met een eenvoudige harpsluiting uit de bouwmarkt. Voor iedereen betaalbaar en ook voor iedereen gemakkelijk te verkrijgen! Masto draagt deze sluiting ook graag om zijn balzak. Ze zijn er in verschillende maten, dus een goed passende grootte, zodat de testikels er niet uitschieten, moet er tussen zitten. Veel geilplezier met jouw harpsluiting!
Masto hoopt ook nog eens een foto te mogen ontvangen met het eindresultaat van wat jouw op spanning gebrachte testikels geproduceerd hebben.......

3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Zie regelmatig erg geile foto's hier.
    Kan ik mijn geile foto's ook rechtstreeks posten?
    Ik heb er hele mooie van zowel mijn slappe penis, als met een volledige erectie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem. Nee dat kan helaas niet. Maar je kunt ze mij als blogeigenaar gerust toesturen. Velen zijn je al voorgegaan in goed vertrouwen. Bij Masto staat discretie en geheimhouding hoog aangeschreven. Je kunt je foto's sturen naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com en Masto zal zorgen voor plaatsing zodat alle volgers van mijn blog kunnen meegenieten. En wil je ze er weer vanaf dan is één mailtje naar mij voldoende. Geneer je niet en stuur je foto's naar mij op!

      Verwijderen