woensdag 30 augustus 2023

Tof openhartig mailtje......

"Hoi Masto,
Ik zat even op je site te kijken.
Op je vraag of je meerdere keren klaar kunt komen.
De 1e keer als ik klaar kom komt er wat sperma uit.
De 2e keer is als na een uur of 4 weer klaar kom komt er een paar druppeltjes uit.
De 3e keer is weer naar een uur of 4 maar dan komt er soms weer een paar druppeltjes uit.
De 1e keer wordt mijn bruine piemel hard en staat recht naar voren ( echt stijf wordt hij niet meer ).
De 2e keer wordt mijn bruine piemel wel hard maar niet meer recht naar voren.
De 3e keer is mijn bruine piemel meer slap dan hard maar echt slap ook niet.
Ik vindt dan je aardig wat sperma heb.
Vergeleken met mij."


Van zulke mailtjes kan Masto niet genoeg krijgen. Veel dank aan Klaas! Maar helaas durven? zijn volgers niets kwijt meer over hun intimiteiten. De laatste tijd wordt het jammer genoeg steeds stiller op Masto's blog. Wat daar de oorzaak van is, is voor Masto een raadsel. Heb jij M/V daar misschien een antwoord op? masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten