zaterdag 17 juni 2023

Stretch(vorde)ringen......

"Masto ik stuur je deze foto om mijn vordering te laten zien. Ik ben nu 7 jaar bezig dus het kost kracht! Ik heb nog een ring van 2 cm maar die krijg ik er nog niet bij. Je moet deze foto maar niet plaatsen want ze zijn steeds hetzelfde, maar ik kan elke man aanbevelen om het te doen. Het is een heerlijk gevoel je zak tussen je dijen te voelen. Ik draag 24/7 een stretcher en dat geeft een heel lekker geil gevoel. In bed 2 cm en overdag 3 of 4 cm en in de avond allebei want het zaakje moet rekken. Weer met veel geile groetjes. Stretcher."

Geen één foto is hetzelfde voor Masto! Hij wordt er enorm geil en blij van als volgers m/v Masto een mail sturen met een intieme foto van hun lekkers. Wat is het toch heerlijk om nog op hogere leeftijd zo te genieten van het lekkere geile gevoel tussen de benen dat stretchen teweeg kan brengen.
Niet elk scrotum is geschikt om te stretchen, maar heb je al van nature wat laaghangende testikels dan is het het proberen zeker waard. De volhouder komt een heel eind, dat zie je wel bij Stretcher......!

Laat Masto en zijn trouwe volgers ook eens mee genieten van jouw pretplek. Hoe jij geniet van je seksuele gevoelens. Geen vulva of penis is gelijk. Dat maakt het juist zo spannend.......!
masto6tig@gmail.com is mijn mailadres, Masto is erg benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten