zaterdag 10 juni 2023

30 graden......

"Begin juni, 30 graden. Niet fijn. De fut is eruit. Bram."

Bij dertig graden of meer kan Masto dat zich goed voorstellen. Vooral als je wat ouder bent. Toen Masto jonger was en in de volle kracht van zijn testosteronaanmaak zat, maakte de temperatuur voor hem niets uit. Maar nu, op oudere leeftijd, begrijpt hij Bram heel goed dat hoge temperaturen en libido niet altijd goed samen gaan.
Alhoewel Masto geen dag voorbij laat gaan om niet aan zijn lul te zitten om - al is het maar even - dat heerlijke geile verslavende klaarkomgevoel in zijn lijf op te wekken. Verslaaft? Ja, maar wel prettig verslaaft......!

1 opmerking:

  1. met deze hitte kan ik ook niets, ook niet naar het naaktstrand. En nu wordt mijn pik al helemaal niet meer hard.
    Nu is dat allebei al langer zo, gewoon door mijn leeftijd. Ben nu 83. Het strand id te ver en van slapte he ik al veel langer last. Toch masturbeer ik nog veel, ook al reageert mijn pik nauwelijks. Oppassen om niet klaar te komen hoef ik ook nog maar nauwelijks. Allen: bij mooi zonnig weer komen de herinneringen aan het naaktstrand weer boven. Als het zonnig was met een droge warmte en je de zon en de wind op je naakte lijf voelde liep ik daar graag voluit masturberend langs het water of midden over het hete strand, als het rustig genoeg was. Er was dan altijd wel een andere man die mee ging doen. Ook als er niet afkeurend maar belangstellend gekeken werd was dat opwindend en werkte het intensiverend op mijn erectie en het masturberen. Ik ben wel eens klaargekomen voor een ouder echtpaar dat het fascinerend vond om te zien, maar zelf niets deed, behalve dan dat ze ook naakt waren. En zij had een prachtig vet lijf et forse hangtieten, en haar buik hing ook al zo heerlijk naar beneden.

    BeantwoordenVerwijderen