dinsdag 6 juni 2023

In de vrije natuur......

"Masto, Gisteren was het heerlijk weer om eens in de vrije natuur een foto te maken. Dus ik dacht gisteravond broek en onderbroek naar beneden en tussen de bloemetjes en de bijtjes een foto te maken. Toen ik net de foto had gemaakt en bezig was om alles weer goed te doen zag ik een man en vrouw aan komen lopen. Om niet op te vallen ben ik blijven staan. Tijdens de passage maakte de vrouw de opmerking: 'Dat het mooi weer was om de natuur te fotograferen'. Ik knikte en gaf haar gelijk. Geniet ervan!!"

Er van genieten zullen we zeker doen, Ronnie. Prachtige opname in de 'vrije' natuur. Vooral de schaamhaargenieters/sters komen behoorlijk aan hun trekken/vingeren!
Wat een weelderige geile bos rood-bruin gekleurd haar en ook fraai uitgelicht door het zonnetje! De tijd om heerlijk bloot in de natuur te vertoeven breekt weer aan......!
Schaam je niet om Masto ook eens een blote 'natuur'foto te sturen van jouw v/m lekkers: masto6tig@gmail.com Je doet er mij en veel van mijn volgers een groot en warm plezier mee......!

2 opmerkingen: