woensdag 3 mei 2023

Vakantie-story......

Vakantie

Mijn vrouw en ik zijn vorige week een weekje op vakantie geweest.
We hadden een huisje gehuurd en op het park was ook een overdekt zwembad.
Vorige week woensdag hadden wij zin om te gaan zwemmen.
In het zwembad waren in de kleedruimten duidelijk te weinig kleedhokjes voor iedereen.
Het resultaat was dat veel mannen niet gingen wachten tot zo’n hokje vrij kwam, maar zich daarbuiten gingen omkleden.
Heb eerst even mijn ogen de kost gegeven en zag van alles.
Van kaal tot flink behaard en van klein tot het formaat even slikken.
Besloot ik ook om mij buiten de hokjes om te kleden.
In het zwembad stond mijn vrouw al te wachten.
Ze was zo slim geweest om haar bikini thuis aan te trekken.
In het zwembad vertelde ze hetzelfde wat ook bij de mannen het probleem was.
Toen ze een wat oudere vrouw zag vertelde ze mij dat ze grote borsten had en een flink behaarde poes.
De betreffende vrouw heb ik die week meerdere keren gezien en werd steeds nieuwsgieriger hoe ze naakt er uit zou zien!

Masto vind erotische belevenissen heerlijk om te lezen en is ook heel nieuwsgierig hoe die betreffende vrouw er nu uitgezien heeft......!

1 opmerking: