zaterdag 20 mei 2023

Bram's zaad-lating......



Soms moet je als man je voorraad zaad aftappen om er geen last van te krijgen. Masto vindt het een soort van 'aderlating'. Masto kreeg dit filmpje van Bram zonder begeleidende tekst. Dus gaat Masto naar zijn eigen gevoel raden naar de aanleiding.
De warme zon geeft aanleiding tot een lozing. De enorme geile ongemakkelijke druk in het lijf. Om geen last te krijgen van pijnlijke 'blauwe ballen'.
Of weet jij een andere oorzaak die bij jou wel eens een rol speelt. Laat het Masto eens weten: masto6tig@gmail.com

1 opmerking:

  1. jqa sperma spuiten is ekker engezond voor welke jongens en mannen dan ook en voor mij die nu al anderhalve week een alien 5 in 1 masturbator diep vastgezogen over mij n lul vast is blijven zitten en zeker door het kopen vna die blauwwitte erectavit sexpillen die lijken op rockhard weekend erectie pillen en alle 64 stuks in rap tempo doorgeslikt hebt en met wat gel of glijmiddel zit mijn lul nu al dagen en nachten diep vastgezogen vast in dei alien 5 i n 1 masturbator en elkke keer opgeladen keer op keer terwijl mijn lul er nog steedns vast in vastegezogen blijft zitten en ook tijdens mijn nachtelijke rust heb ik ongeremd spermalozingen indei alien 5 in 1 masturbator wat ik lekekrgeil en gezond vind nu ik dagelijks ongeremd spermalozingen blijft spuiten zonder einde.welke jongens en mannen vna zeer jeugdige leeftijd tot ver in de 60 plus hebben ook zo en alien 5 in 1 masturbator diep vastgezogen vast om hun lul zitten waar ook zij nooit meer uit komen net als mijn penis natuurlijk en hier dag en nacht lekekrgeil van genueten met zo een ongeremd spermalozingen zonder eidne.mail op ottenjohnjohan79@gmail.com afz johnny otten.

    BeantwoordenVerwijderen