woensdag 10 mei 2023

Elastiek......

"Masto, Ik heb vandaag met een elastiekje geëxperimenteerd. Na een tijd bezig geweest te zijn zat het eindelijk om mijn balzak en penis. Heb het idee dat deze wat te los zit. Moet deze inderdaad strakker?"
Masto kan niet oordelen of een elastiek te strak of te los zit. Dat schat men naar zijn eigen geile gevoel in. Geile smaken verschillen nu eenmaal. Je kunt het eens met een lange schoenveter of een postbode-elastiek proberen......

"Het is gelukt!! Met de hulp van mijn vrouw is het gelukt om een postbode-elastiek om mijn penis en balzak te doen. Ik moest mijn vrouw om hulp vragen omdat het elastiek niet om mijn balzak wilde zitten. Toen ik haar om hulp vroeg verklaarde ze mij eerst voor gek, maar toen ze mijn penis zag opzwellen en wat vocht zag komen kreeg ze er wel plezier in. Nu lijkt het helemaal of ik flink apparaat tussen mijn benen heb hangen! Groet, Ronnie"
Met je penis of kut experimenteren is altijd lekker, geil en opwindend. Masto kan er niet genoeg van krijgen......!

1 opmerking:

  1. Met een elastiek heb ik ook ooit geëxperimenteerd, maar dat is niet zo handig. Vooral als je die elastiek wil verwijderen nadat je klaar gekomen bent en je penis nog niet slap is.
    Makkelijker is een lederen cokcring met velcro. Die kan je makkelijker verwijderen op het moment dat je dat wil.
    Wel leuk dat je dat een je vrouw vraagt en zij je daar ook bij helpt !

    BeantwoordenVerwijderen