maandag 9 september 2019

Frenulum-orgasme......

"Hoi Masto, Hierbij nog een filmpje. De kwaliteit is wat minder door te weinig licht en door de telefoon. Dit is de zgn Masto methode: het masseren van het toompje. Ik las dat het toompje erg gevoelig was maar daar zitten weinig zenuwen in. Het is vooral de verbinding met de dikke rand van de eikel die ruim voorzien is van zenuwen (de rand is ook donkerder dan de rest) die het snelle genot veroorzaakt. Vroeger 'masseerde' ik die rand met een wollen dikke draad (ca. 3 mm) ingepoederd met talkpoeder. Ik schoof die draad heen en weer langs die dikke rand. Je moet dan wel zorgen dat je voorhuid goed naar achter is geschoven en je lul voldoende stijf is. Dat geeft een diep tintelend gevoel. Ik stuur separaat nog wat fotootjes! Hartelijke groeten: Een volger."

Dankjewel volger. Fijn, geil en bemoedigend voor Masto om wat van je te mogen lezen en zien! Er is niets zo aanstekelijk voor Masto dan om foto's en orgasmefilmpjes te mogen bekijken van andere masturbatieliefhebbers M/V. Masto is een gevoelsmens en raakt meteen opgewonden tijdens het kijken. Meteen stijft zijn penis op en al snel begint zijn voorvocht te komen.......!
Heerlijk om te zien hoe jij het zaad haalt door het beroeren van jouw strakke toompje. De geile spanning spat er vanaf! Leuk dat je het de 'Masto-methode' noemt :-)
Ook vindt Masto het geil om te lezen hoe jij vroeger je zaad wel eens haalde door met een ingetalkpoederde dikke draad over jouw eikelrand heen en weer te schuiven! Dat zijn van die intieme weetjes die je bijna nooit te horen krijgt. 


Zijn er volgers die ook wel eens durven te schrijven of te laten zien op welke intieme manier zij zichzelf bevredigen dan houdt Masto zich graag aanbevolen: masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ook mooi glad geschoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te zien is je lul nu niet stijf. Ik zou daar graag "mondeling" voor willen zorgen. Ik zou hem graag stijf willen likken en zuigen. Heerlijke pik lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen