donderdag 29 juni 2017

Voorhuid-elastiekjes......

"Hallo Masto! Even een enthousiast berichtje van mij. Want ik heb iets leuks gevonden bij Action; haarelastiekjes. Heel klein maar wel uitrekbaar. Toen ik ze zag wist ik dat deze elastiekjes big fun voor mij betekenden! Thuisgekomen gelijk aan het werk; om de pik, om de ballen en kijken wat dat deed. Ik vind het spannend om een nieuwe ervaring te ontdekken. Na enige tijd knelden de elastiekjes zodanig dat ze eraf moesten. Houd dus een schaar bij de hand als je gaat spelen! Liefst een verbandschaar met zo'n platte punt....



Vandaag ontdekte ik iets leuks en heb daar wat foto's van gemaakt. Ik doe een aantal elastiekjes om m'n lul net achter de eikel (Foto 1.). Als die dan zitten knijp ik m'n eikel dóór de elastiekjes heen (Foto's 2. 3. 4. en 5.) en krijgt m'n lul een alleraardigst tuitje (Foto 6.)..... en de pik zwelt lekker op door al die aandacht! Proberen dus! De elastiekjes kosten bijna niks en er zitten er 140 in een pakje. Je kunt dus even voort. Geniet van de foto's.... Je ziet een kleine pik. Daar houd jij toch zo van? Groeten! Dingeling."


Masto houdt van alle pikken en kutjes, dus ook kleine mogen er zijn! Ook houdt Masto van enthousiast experimenteren! Bovenstaande foto's geven een impressie van Dingelings geile-voorhuid-elastiekjes-pret. Ook een mooie anticonceptie-methode, maar of deze dan veilig genoeg is betwijfelt Masto. Denk niet dat de elastieken blijven zitten in zo'n glibberig nat grotje......

Masto heeft aan Dingeling gevraagd wat er zou gebeuren als hij voorzichtig zijn plas laat lopen met deze afgeknepen voorhuid. Hij zou het een keer proberen en vastleggen op foto, heeft hij mij gemaild!
Masto knijpt zijn voorhuid ook wel eens dicht tijdens het plassen. Deze bolt dan lekker geil op en als hij er dan stevig in knijpt is een waterpistool er niets bij vergeleken. Op deze manier kun je kampioen vér-plassen worden....  :-)
Zijn er meer mannen die deze 'techniek' van Masto wel eens uitvoeren en er dan een foto van durven te maken? Je mag hem mij sturen: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten