donderdag 22 juni 2017

Geillekkende Masto......

Dit gebeurde er tijdens het edgen bij het bekijken en lezen van mails die Masto kreeg van zijn volgers. Zo nu en dan ontsnapt er dan voorvocht en soms een hele scheut zoals op deze foto.

Op deze foto zag Masto dat ie wel een hele kleine piemel had. Dat kwam mede omdat hij ver voorover gebogen zat om deze lekfoto's te maken. Denk dat dit wel zo ongeveer de kleinste volwassen piemel van heel Nederland is...... of zullen er nog kleinere volwassen piemels zijn.......? Die van Masto is inmiddels 68 jaar. Kan me niet voorstellen dat de jouwe kleiner is. Laat het mij eens weten: masto6tig@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Bedankt voor je geile foto's.
    Ik weet bijna zeker dat die van mij kleiner is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zullen we dat dan even controleren Pinkie :-) Je mag me een foto van jouw allerslapste en dus kleinste piemel sturen. Je weet mijn mailadres: masto6tig@gmail.com

      Verwijderen
  2. Juist dat kleine met die toch wel forse eikel windt me op.....Als ik met je ga geilen zal je erectie een verrassing zijn.......

    BeantwoordenVerwijderen