woensdag 31 mei 2017

IJzersterk......

"Hallo Masto! Je schrijft in je blog dat het een beetje stil is op je blog.... Nou daar wil ik wel wat aan doen. Ik heb alle ruimte in een heel fijne tuin waar ik onbelemmerd en onbekommerd kan spelen. Het weer laat zeker toe om naakt te lopen en daar geniet ik met volle teugen van! Alle dagen trek ik er ruime tijd voor uit om lekker te spelen met m'n vriendje en vandaag was het zo warm dat ik in de schaduw gespeeld heb. De zelf-sex na het 65ste levensjaar is niet meer zo explosief maar wel zeer intens en het gevoel van klaarkomen ook. Ik zal wat ook foto's opsturen, die ik vandaag en vorige dagen maakte. Je zult zien dat ik volledig verslaafd ben aan hangers aan m'n vriendje. Ik geniet daar zo van! Ook heb ik geëxperimenteerd met de aanraking met brandnetels.... Geen foto's van maar het gevoel was best heftig.... en een beetje eng want hoe lang zou dat prikkende gevoel duren..... Maar het viel achteraf best mee! Groet!"

Deze mail kreeg Masto van Dingeling. Lees en kijk naar zijn geil versierd vriendje......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten