dinsdag 23 mei 2017

Gesloten balzakring......

"Nog een aanvullende vraag: deze ring is gesloten en heeft een diameter aan de binnenkant van iets meer dan 6,5cm. Toch is het een heel gepruts elke dag om m'n ballen er één voor één door te drukken. Het eruit halen soms ook maar met name het 'omdoen' is lastig.
Heeft iemand een tip? Bepaalde techniek. Heb het idee dat de ballen er zijwaarts doorheen halen eenvoudiger is. De bal is niet rond in dit geval denk ik ;-) Ik gebruik al veel crème of glijmiddel. Als het zit dan zit het perfect! Heerlijk gevoel de hele dag.......
Groeten,  Keith"


Hierbij nog een vraag van Keith. Masto heeft ook dit 'probleem' met gesloten ringen. Daarom draagt hij meestal een goed passende harpsluiting. Die is wel snel en vlot aan te brengen en ook snel en vlot weer te verwijderen. Maar het 'nadeel' van een gegalvaniseerde harpsluiting is dat het minder mooi oogt. Maar gelukkig zijn er ook mooie glimmende rvs harpen te koop......!

Misschien kunnen mijn volgers - hieronder bij Opmerkingen: - ook nog een tip aan Keith meegeven.......

6 opmerkingen:

  1. Zie augustus 2011 Ringen "instructie" film...... Dan heb jij wel heel grote ballen. Ik kan met een beetje wurmen 4 ringen om de ballen krijgen. Binnendiameter 40mm. Met die van jou kan ik mijn lul er ook nog bij door doen. Overigens wel een lekker geil gezicht zo'n grote zak.
    Geile groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ben, mijn naam is Henk, ben prettig gestoord en wil graag saline inspuiten in mijn zak. weet jij hoe dat werkt en waar ik het kan aanschaffen? ik hoor het graag van je bosssyp@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Henk, sorry heb gern ervaring met saline...lijkt me ook niet aantrekkelijk. Vind het een heerlijk gevoel om mn ballen op spanning te hebben. Mn prostaat en anaal spier te stimuleren. En het liefst nog mn tepels...Dan is een GIGA intensief orgasme gegarandeerd...gr Keith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anoniem, geen ervaring met saline maar wel met de prostaat. Dat lijkt me ook opwindend. Hoe doe je dat precies? Ook hoe je de anaalspier stimuleert.
    Groet, Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ben, door met een kleine butplug of iets huishoudelijks zoals een achterkant Van een haarborstel of ander handvat met veel glijmiddel of creme lang rond je anus te spelen...als je genoeg ontspannen bent laat je het naar binnen glijden..je speelt er een beetje mee ..is een heerlijk gevoel...soms komt er pre-cum...ik laat het dan in mijn Anus en ga Met mn supergevoelige tepels bezig...klemmen erop..als je ik dan mijn ballen "Ring" en met mn zak speel...vooral het plekje tussen balzak en anus niet vergeten... dan is er niet veel meer nodig voor een super intens orgasme...succes gr Keith

    BeantwoordenVerwijderen