zaterdag 24 december 2016

Spelend met hulpstuk in mijn grotje......

"Hallo Masto, Hierbij een foto van mezelf, spelend met een hulpstuk. Dankzij een vriend van me (die voorheen best actief was op jouw site) jouw site gevonden. Ooit vertelde hij me dat hij zichzelf af en toe op je website showde. Ik vond het geil klinken en hij stuurde je een foto van me, die je geplaatst hebt. Nu stuur ik zelf een keer een foto. Ik hoop dat jij en je bezoekers dit waarderen. Groetjes, S."

Dit smaakt naar meer, veel meer. Want vrouwen zijn helaas schaars vertegenwoordigd op Masto's blog. Dat is ontzettend jammer want het is zo lekker masturberen bij het aanschouwen van wat vrouwelijk lekkers! Masto waardeert het ten zeerste dat je deze stap durfde te nemen! En hoopt dan ook dat we nog veel meer van jouw intieme plekjes te zien mogen krijgen! Je schenkt Masto er in ieder geval een enorm geilplezier mee.....!

3 opmerkingen:

  1. Dag S.
    wat een mooie verscholen kut heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf bi, maar dit vind ik een behoorlijk geil plaatje. Thx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag S.
    wat een lekker kutje. Met die heerlijke vlezige schaamlippen. Maar met wat voor speeltje zit je in je kutje? Is dat een dildo of iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen