zaterdag 24 december 2016

IJzerwerk......

"Hallo Masto, Kwam op jouw blog terecht n.a.v. het zoeken naar ervaringen ballstretcher. Ging ineens een wereld voor mij open want ik wist niet dat je zulke geile dingen met je pik en zak kon doen! Ben hier tegenwoordig bijna elke dag mee bezig en wil steeds meer hierover weten. Ben ook maar eens naar een boeren DHZ-winkel gegaan en heb diverse zaken gevonden die ik ook al op jou blog zag en ben ook gaan experimenteren en heb mijn zaakje goed ingepakt en ben boodschappen gaan doen. Wat heb ik genoten! Hoop dat ik gauw weer nieuwe dingen op je blog tegenkom. Ben ook benieuwd of er lezers zijn die ervaring met een Prince Albert piercing hebben en die mij ook kunnen vertellen of het ook daadwerkelijk heerlijk aanvoelt en waar je dit in Groningen het beste kan laten zetten?
Ik stuur je hierbij wat foto's en hoop dat jij er wat aan hebt!
Geile groetjes, een volger"


Lekker geil om te vernemen dat je zo geniet van jouw pik en ballen. En Masto weet zeker dat jij niet de enige bent. Masto is niet zoopde hoogte met Prins Albert, maar er komt hier vast wel eens een kenner langs die je er wat over kan vertellen. Blijf genieten, want wat is er nu lekkerder.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten