zondag 11 oktober 2015

Masto's zaadlozing......

Sinds de pensionering van zijn vriendin heeft Masto veel minder tijd om aan zijn blog te werken. Zelfs om aan zichzelf te werken. Trouwens de leeftijd begint jammer genoeg ook mee te tellen :-(
Gelukkig blijft de spermaproductie nog steeds op gang en afgelopen woensdag had Masto de kans om die genotvol af te tappen!  Ik wou het zaad langzaam uit mijn voorhuid laten stromen, maar er stond toch teveel spanning op en de eerste straal zaad spoot dan ook tegen de camera. Daarna kon het onder controle worden gehouden om het rustig te laten lopen. Geniet met me mee, want een orgasme die je jezelf kunt geven is zo'n super lekker gevoel......

1 opmerking:

  1. Hoi Masto,
    Bedankt weer voor je supergeile filmpje!! Zo te zien is er met je hoeveelheid spermaproduktie niets aan de hand!!
    Zeer indrukwekkend!!! Ik zit denk ik op de helft!!
    Groetjes: Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen