zaterdag 31 oktober 2015

Intieme vrouwelijkheden......

Hier nog drie onthullende opnames van mijn intieme fotosessie met mijn vriendin op 21 juli j.l. (zie ook mijn twee blogs daar). Masto is enorm blij om zo nog weer eens te genieten van haar vrouwelijkheden. De heerlijke zachte borsten, de bescheiden labia minora's, de fiere clitoris en haar nauwe, strakke vagina.
Geniet gerust mee. Vinger je zelf naar een orgasme of trek je er lekker op af. Jezelf verwennen is een zaligheid die niemand je kan afpakken......

5 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke borsten zo te zien. En die fiere kietelaar die volgens mij teruglikt als ze gebeft wordt. Daaronder nog eens een mooi strak kutgaatje. Als je je lul daar in steekt, moet je niet te snel klaarkomen anders is het feest van korte duur. Het geheel zou nog veel geiler worden als alles lekker kaal geschoren is. Geile groet, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ben, ze heeft écht een strak kutje! En ze kan haar kutspieren zó ritmisch aanspannen, dat ik alleen daardoor al kan klaarkomen. Ach, een beetje schaamhaar is tegenwoordig retro. Ik prik er wel doorheen :-)

      Verwijderen
  2. Ziet er mooi uit......(lijkt mijn vrouw wel :)))))

    BeantwoordenVerwijderen