dinsdag 27 oktober 2015

Dingeling's stretch.......

"Hallo Masto!
Alles goed met jou en je pensionering? Ik hoop het van harte!
Eén van je laatste items op je -leuke en inspirerende- blog ging ballstretching en bevatte een oproep aan mensen die daar ook van genoten. Wel....daar ben ik er één van!
Met een ballstretcher van 780 gram ben ik zojuist naar en van de supermarkt gelopen. Om de zaak wat lekker te kunnen laten bungelen draag ik daartoe een ruim zittende trainingsbroek en met een stel gympen ziet dat er nog sportief uit ook! En ik loop intussen enorm te genieten!
Ik zal een foto bijvoegen van die stretcher, zowel de enkele als de beide samen. (=1330 gram!!!)
Ook heb ik een tweede aangeschaft, iets lichter, 550 gram en die twee samen geven een heerlijk trekgewicht! Het is wel oppassen nu het kouder wordt want de huid van m'n zak krimpt door de kou en dan wordt het met twee gewichten pijnlijk...erg pijnlijk. Maar thuis is het goed te doen.
Het langere tijd omhouden van de ballstretchers heeft wat tijd nodig. De eerste keer met de 780 gram kon maar een uurtje...dan gaan de ballen pijn doen....maar inmiddels slaap ik met dat heerlijke gewicht en krijg ik een glimlach als ik me omdraai in m'n slaap als ik m'n ballen voel 'mee vallen'.
Veel plezier met de foto's...tot de volgende mail!
Dingeling"


Dank Dingeling voor jouw heerlijke foto's en reactie. Masto wordt iedere keer weer geilblij om te zien hoe mensen van hun genotsplekje genieten! Ieder op zijn eigen genotsvolle manier. Het is geil, stimulerend en opwindend als menen dat durven te laten zien en wij mee mogen genieten. Want wat is er nu lekkerder dan op gezette tijden je eikel of klit zó te stimuleren dat je lichaam siddert van seksueel genot......!
Dat zouden meer mensen moeten doen..... :-)

1 opmerking:

  1. Hoi dingeling, kan je vertellen wanneer je resultaat bereikt met stretchen?

    BeantwoordenVerwijderen