woensdag 26 november 2014

Snoeigeil......

"Dag Masto, nog even een plaatje van mijn zeer geile doe-het-zelf-middag. Met een ring 45 om de lul en de zak en een ring 40 lekker strak om de ballen. Met door beide broekspijpen twee post-elastieken, komt er na een paar uur wandelen behoorlijk veel trek aan de zak. Doordat de ring vastzit aan de elastieken blijft de ring altijd binnenboord mocht hij van de ballen affloepen. Wel telkens onderweg even de ballen optillen zodat ze goed kunnen doorbloeden, maar om daarna met tintelende kloten jezelf af te trekken is dan een feest. Vaak doe ik om de balzak er een paar zwaardere ringen bij. Dit geeft een heerlijk gevoel bij het trekken als de zak beurtelings tegen je hand en dan weer tegen je kont kletst. Hoe harder je trekt des te harder kletsen de ballen tegen je kont. Alleen het geluid al maakt me geil. Misschien maak ik daar nog wel eens een filmpje van. Geile groet, Ben"

Wat moet Masto hier nog aan toevoegen. Zo'n snoeigeile pik op volle spanning die bijna uit het fotokader barst. Deze aanblik van Ben's genotsstaaf zal menige clit en eikel doen verstijven en prikkelen van opkomend intens genot. Voor Masto een juweeltje om lang naar te kijken en zich over te geven aan de opkomende zwelling die beetje bij beetje overgaat in een opkomend orgasmegevoel...... Rest Masto nog één ding: "Ben, we snakken naar een 'kletsend' filmpje!"

P.S. Hoe je post-elastieken kunt dragen (onder een ruimzittende broek) zie je hier: http://masto60.blogspot.nl/2014/02/postbode-elastiek.html

4 opmerkingen:

  1. wat een lekkere geile staaf ben, leuk je tips voor op spanning brenegen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geile uitvinding! Moet heerlijk zijn om je af te trekken en klaar te komen na je er zo een paar uur lang op voorbereid te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ben Dik,
    Ziet er zeer strak uit. Zo wil je er wel meer fotograferen begreep ik?
    Groet, Fixfox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem,
      ja, ik ben blij met mijn harde, strakke paal. Het neukt zo lekker en trekt ook lekker zo af.
      Ik mag graag lullen fotograferen maar het liefst een lul die met een kutje bezig is. Door de geilheid is een stel niet zo gauw afgeleid en dan maak je de mooiste foto's. Als je wat te fotograferen hebt, hoor ik het wel van je.
      Geile groet, Ben.

      Verwijderen