woensdag 17 december 2014

Superstretcher......

"Hoi Masto, Het is al weer een tijdje geleden, dat ik van me heb laten horen (zien). Ben nog steeds lekker aan het stretchen met de ringen en de harpen en kom nu tot 13; heb hier 2 lekkere foto's. Geniet ervan. Geile groet van Superstretcher."

Masto heeft hier niets aan toe te voegen en geniet intens van deze supergeile foto's. Op de bovenste foto is goed te zien hoe Superstretcher's penis de hete en geile warmte uitstraalt van urenlang genot.......!

8 opmerkingen:

  1. Lekker man, je rode strak getrokken voorhuid wind me ook enorm op... vraagt om een orale massage. .. ;-)

    Groet, J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk geil die lage ballen en gespannen zaadleiders.

    Ik stretch met de hand en dat geeft me een heerlijk orgasme !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat moet het zalig zijn om te masturberen met al dat gewicht aan je ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zeker, eerst een lange tijd edgen (ca. 2 uur) en dan zalig klaarkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit ervaring weet ik dat aftrekken met een stel ringen om je ballen heerlijk is. Ik heb dan geen 13 ringen om m'n kloten maar ik kan me indenken dat tijdens het langzame aftrekken de zak met z'n hele gewicht lekker geil heen en weer zwaait. Geilere dingen bestaan volgens mij niet. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmm dit is ook supergeil .ik doe dat ook wel eens zo met van die harpsluitingen.

    BeantwoordenVerwijderen