maandag 19 januari 2015

Weer teveel aan zaad......

Masto heeft de laatste tijd een teveel aan zaad. Maar door gebrek aan vrije tijd kom ik nu pas aan plaatsing toe. Deze lozing is al van 24 december 2014 en ben bijna weer aan een volgende toe.
Edgen is mijn lust en mijn leven, maar als mijn zaadvoorraad té veel wordt lukt edgen bijna niet meer.
Ik moet mij dan te veel inhouden want anders kom ik klaar. Geen probleem op zich, maar als ik eenmaal klaargekomen ben duurt het soms wel een paar dagen eer ik weer lekkere geile gevoelens krijg.
Daarom geef ik er de voorkeur aan om het voorzichtig te halen, vrij te laten lopen en de laatste druppels er vanaf te schudden. Ik kom dan niet echt klaar en ben daarna sneller weer geil en kan dan naar hartenlust weer uren achter elkaar edgen.....!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Masto,

    Lees al even je blog maar me nu maar aangemeld. Lekkere foto!
    Ik edge ook graag, geeft je veel langer een geil gevoel dan klaarkomen.
    Ik stuur binnenkort wel een paar foto's.

    Erik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke tof van je dat je op mijn blog wil. Iedereen die plezier beleeft aan seksualiteit is welkom. Het fijne gevoel dat je jezelf kunt geven (of aan een ander) is toch fantastisch! Laat maar zien dan genieten we allemaal mee!
      Je weet dat je je foto's of filmpjes kunt sturen naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com
      Opwindende groet van Masto

      Verwijderen
  2. mij lukt het ook vaak om zaad te laten komen zonder dat ik klaarkom. Al masturberend voel ik dan dan er iets aankomt, an als ik dan voorzichtig doorga komt het zaad omhoog en naar buiten zonder orgasme. De hoeveelheid is wisselend, maar als het al een paar weken geleden is dat ik klaargekomen ben is het dezelfde hoeveelheid als bij een orgasme. Maar op deze manier bevrijd van zaad kan ik meteen weer doorgaan, en ook nog op volle kracht omdat ik geen zaad meer heb. En ben ook niet 3 dagen uitgeschakeld als bij een echt orgasme. Zalig om het zo te kunnen regelen.
    Geile masturbatiegroeten,
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geil, ik herken dat ook. Sperma er uit laten lopen met een bijna slappe pik. En daarna weer gewoon doorgaan met edgen. Mooi demonstratief en geil filmpje

    BeantwoordenVerwijderen