dinsdag 3 februari 2015

Voortijdige zaadlozing......

Hierbij mijn té vroege zaadlozing van zaterdag j.l. Er zijn perioden dat ik geiler ben dan anders. Mijn volgers weten dat ik bijna niet meer neuk omdat ik dan ook té snel klaarkom als ik de warmte van een natte gladde vagina voel. Daarom staat 'edgen' (langdurig masturberen zonder klaar te komen) bij mij nummer één. Ik kan mij er uren en soms wel dagen mee vermaken. Zaligheid in mijn lijf ten top! Maar deze zaterdagmorgen voelde ik dat edgen moeilijk ging omdat ik constant een klaarkomgevoel in mijn onderbuik had. Dan moet het zaad er maar weer uit dacht ik (het was nog eens niet zo lang geleden) en was zoekende naar een geschikte camerapositie. Mag jullie er graag bij betrekken, maar juist door die gedachten werd mijn geilheid steeds sterker en op een gegeven moment voelde ik het komen en was het niet meer te stoppen door aan bijvoorbeeld verschrikkelijke dingen te denken of aan mijn schoonmoeder :-) Ik kon nog net de camera aanzetten en toen maar laten komen wat er komen ging........

1 opmerking: