dinsdag 3 februari 2015

Altijd iets bij de hand om in te plassen......


 
Masto mag graag iets bij de hand hebben om in te plassen. Bijvoorbeeld een grote kom (zoals op bovenstaande foto's) als ik voor langere tijd achter de PC of soms TV zit. Een leeg flesje voor in de auto, erg handig als je in de file terecht komt. Op de fiets heb ik niets nodig, dan gaat ie uit de gulp en laat ik het lopen, gewoon onder het fietsen door. In de trein of openbaar vervoer heb ik altijd een stevige plastic zak of boodschappentasje bij de hand. Ook prullenbakjes bieden mij wel eens uitkomst als het niet druk is en er verder niets voorhanden is. Ook een leeg (weggegooid) koffiebekertje biedt wel eens uitkomst, maar is vaak veel te klein. Gelukkig kan Masto de straal op elk gewenst moment stoppen (sommigen hebben daar wel eens moeite mee), zodat de ergste plasdrang weg is. Ook bierflesjes zijn een veelgebruikt middel om het 'gezuiverde' bier weer in op te vangen.
Wie van mijn volgers durft eens wat te vertellen of te laten zien hoe of waarin hij (of zij, daar ben ik ook erg benieuwd naar!) hun nodige behoeften doen als een wc niet voorhanden is......!
Mijn mailadres weet je inmiddels wel: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten