zaterdag 8 november 2014

Harde natte paal......

"Hallo Masto, Het is al weer een tijdje geleden, dus hierbij een paar nieuwe foto's van mijn harde paal. Ik vind het heerlijk om mijn voorhuid helemaal strak naar achteren te trekken en mijn grote eikel bloot te leggen. Zoals je ziet begon het voorvocht al weer rijkelijk te vloeien.
Hierna heb ik het voorvocht over de eikel gewreven en ben ik begonnen aan een heerlijk lange edging sessie door mijn grote eikel heerlijk nat af te trekken.
Na ruim een uur edgen begint mijn harde paal nog lekkerder aan te voelen, mijn eikel zwelt op en de rand aan de onderkant van de eikel wordt donkerpaars van het constant nat aftrekken om uiteindelijk na 2-3 uur het af te maken en het zaad te laten spuiten.
Groetjes, Spuitkoning"


Dankjewel Spuitkoning voor jouw heerlijke vochtige bijdrage! Dat ziet er weer supergeil uit. Jouw heerlijke paal met natte eikel roept verlangens op voor weer eens een nieuw heerlijk geil spuitfilmpje! Masto en vele volgers zijn dol op seksuele hoogtepunten van zowel man als vrouw.........!

3 opmerkingen: