zaterdag 22 november 2014

Keihard......


"Dag Masto, hier weer even wat plaatjes van mijn harde paal tijdens een heerlijke doehetzelf-middag. Na een paar uur kwam ik kreunend en stotend klaar. Dat was echt genieten. Groet, Ben"

Heel erg dank dat we mee mogen genieten van jouw heerlijke keiharde paal! De oerkracht spat er van af! Een ieder, m/v, die deze foto's bekijkt zal reuring in hun kruis voelen en mee willen doen! Zo'n aanblik laat niemand daar onberoerd.
Ook fijn en geil om te zien hoe jij jouw heerlijk gereedschap niet alleen gebruikt om te plassen, maar ook om van te genieten. Je hebt al menigmaal op mijn blog een sterk staaltje laten zien wat jouw mannelijke speelmakker nog meer kan! Zoals bijvoorbeeld op mijn blog van
w o e n s d a g  8  j a n u a r i  2 0 1 4 ......

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad echt een brute lul, geschapen om stevig te penetreren. Wie weet laat ik “bij toeval” mijn vrouw eens naar deze pik kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto van ook een mooie harde geile geringde lul!!!!!!!
    Moet lekker zijn om mee te spelen en te neuken!Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke pik en ballen. Ziet er ontzettend potent uit.
    Vooral het glinsterende voorvocht. Klaar om een vrouw te bevruchten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb (nog) geen ervaring met mannen, maar zulke foto's geven mij steeds meer zin om lekker te gaan experimenteren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geile foto's, geile harde paalpik.

    BeantwoordenVerwijderen