donderdag 3 juli 2014

Bedpret......

Bedpret?...... Je zou het niet denken, maar niets is minder waar. Masto is een avondmens en ligt daarom vaak 's morgens wat langer in bed. Omdat ik bloot slaap (alleen T-shirt aan) heb ik mijn speelmakker dicht bij de hand. Menige ochtend is het dan ook samen genieten, al kun je het misschien niet afzien aan deze foto's. Vele mannen hebben om deze tijd een keiharde (plas) ochtend-erectie! Ook Masto ontkomt hier niet altijd aan. Maar een snelle ruk lost dit 'probleem' bij de meeste mannen wel op.
Mijn speelmakker is inmiddels 65 jaar en bevredigd mij al 55 jaar met veel genot! Dat is letterlijk en figuurlijk al een hele ruk! Hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten en daarom zet ik hem maar weer eens in het zonnetje op mijn blog. Voor velen waarschijnlijk niet om aan te zien, maar voor mij het toppunt van genot.
Zijn er meer mensen (zowel vrouwen als mannen) die hun kutje of penis koesteren? Laat het Masto eens weten (masto6tig@gmail.com) en stuur mij eens wat foto's van jouw pretplekje. Hoe rimpelig of strak dan ook. Het gaat niet om de verpakking maar om het heerlijke genot wat zij/hij je kan geven.......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten