dinsdag 8 juli 2014

Lustgevoelens.....

Dit 67-jarig gereedschap is van Dutchy en is nog volop in gebruik! Evenals die van Masto die inmiddels 65 jaar is. (Zie mijn vorige blog.) Masturberen (en ook neuken) is van alle leeftijden, al denkt de jeugd dat opa en oma dit niet meer doen. Maar ik weet wel beter. Al is het wel zo dat niet iedereen op hogere leeftijd elke dag nog zo seksueel actief is. Maar dat geldt voor jonge mensen natuurlijk ook. Het hangt van veel factoren af hoe geil je je voelt en welke mogelijkheden je hebt om hier aan toe te geven. Masto vindt het in ieder geval een leuke en zalige hobby en door de lichamelijke en fysieke inspanning nog eens gezond ook.
Wie is ouder dan ons en durft hierop te reageren. Liefst met foto van jouw lekkere pretplek, hoe klein dan ook, want het gaat om de heerlijke gevoelens die je er mee opwekt.
Trouwens iedereen mag hierop reageren hoor, want er is geen leeftijd aan seksuele gevoelens verbonden. Ik was tien jaar toen ik er al volop van genoot! Mijn mailadres kennen jullie inmiddels wel: masto6tig@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten