zaterdag 19 juli 2014

Heerlijke volle zaadlozing......

"Hallo Masto, lang geleden, maar ik heb me weer eens lekker laten gaan... Zojuist een heerlijke trek-sessie gehad... Al na een paar minuten merkte ik dat het té lang geleden was, door het ruim van mijn eikel lopende voorvocht... Van geilheid was ik niet erg geïnspireerd om iets bijzonders in beeld te brengen... Vandaar een redelijke recht toe, recht aan sessie, afgerond met een flinke portie vers zaad... Groet, J."
Dank voor jouw heerlijke bijdrage J. Van tijd tot tijd hebben wij mensen dat nodig. Even "gewoon" dat lekkere zaligmakende gevoel in het lijf opwekken en uiteindelijk af te ronden met een bevrijdende zaadlozing bij mannen en bij vrouwen met een overweldigend samentrekkend vaginaal orgasme.....!

3 opmerkingen:

  1. Als jij dit niet bijzonder vindt, J... In mijn ogen best lekker, hoor ! En die eerste foto is top !
    Ik kijk alvast uit naar je volgende bijdrages !
    Groetjes,
    Jasohn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. J, wat een heerlijke snelle zaadlozing. Ik als man zou zelfs weleens met je willen spelen ondanks dat ik hetero ben.

    BeantwoordenVerwijderen