dinsdag 24 juni 2014

Ballstretchen bij Jasohn......

Dit mailtje met foto's kreeg ik van Jasohn, een trouwe volger van dit blog: 
"Hey Masto, Eindelijk weer eens iets van mij: mijn ballstretcher.
Foto 1: Momenteel al enkele maanden bezig met het regelmatig dragen van een ballstretcher. Geeft best een leuk gevoel tijdens de dagdagelijks bezigheden. In stilte genieten en niemand - behalve ikzelf - weet waarom. En bij het masturberen krijg je zo extra streling tussen de benen.
Foto 2: Deze foto om aan te geven dat met een ballstretcher rondlopen niet betekent dat je constant met een opstaande paal rondloopt.

Foto 3: Achteraanzicht van de ballstretcher. En van mijn balzak natuurlijk ook. En van mijn kontje. 
Als er op dit blog mensen met soortgelijke dingen bezig zijn, lees ik het hier graag. Foto mag ook ! Groetjes, Jasohn"

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te zien hoe strak je ballen in de balzak liggen!
    Mooie stretchers ook Jasohn!
    Ziet er mooi en supergeil uit!!!!

    Liefs
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, schat !
    Wanneer krijgen we van jou nog eens wat lekkers voorgeschoteld ? Ik kijk er alvast naar uit !

    Groetjes,
    Jasohn

    BeantwoordenVerwijderen