zaterdag 7 juni 2014

Zaadlozing van Masto in een glaasje......

Ik had, na dagen van zo nu en dan edgen of in dit geval zelfs weken (masturberen tot op het randje van klaarkomen) zin om mijn zaad weer eens te halen. Vooraf heb ik twee uur zitten masturberen tegen klaarkomen aan. Mijn Cowperse klieren hebben ook behoorlijk hun best gedaan. Dit is te zien aan de vloeibaarheid van mijn sperma. In die twee uur tijd heb ik ook veel voorvocht gelekt, wat een opwindend en geil gevoel is.
Op het filmpje is mijn masturbatietechniek ook mooi te zien. Het snel bewegen van mijn toompje tussen duim en wijsvinger. Een keiharde stijve heb ik op deze manier helemaal niet nodig. Als het moet kan ik door mijn intense geilheid het zaad binnen tien seconden lozen! Jammer genoeg is dan ook mijn geilheid weg en dat is niet mijn bedoeling. Daarom is voor mij langdurig edgen het summum van intens genot......

4 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, Supergeil filmpje!!! En wat een productie!!!! KLASSE!!!! Ik ga ook weer eens oefenen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Masto, super filmpje!!! Ik heb pas vandaag je weblog ontdekt. Een genot om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk uit!
    Wat zou ik dat glaasje witte geilroom graag hebben leeg gedronken en er een foto van plaatsen op je blog!!!

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen