maandag 2 juni 2014

Superstrechgiant......

"Hoi Masto,  HOERA, het is gelukt. Na lang stretchen eindelijk 12 ijzeren ringen om mijn balzak. HEERLIJK! Heb er een groot deel van de dag mee rond gelopen, SUPER. Het is een totaal gewicht van 1300 gram en ca. 120 mm. Het omdoen van de laatste ring kostte wel wat moeite en pijn, maar de beloning is dan ook naar, Super geil. Geile groet van Superstretcher."
Een ware superprestatie om met 11 harpsluitingen en één vaste ring de testikels en bijballen zo op spanning te zetten. Let ook eens op die enorme grote zaadproducerende testikels! Trouwens nieuwsgierig hoe de balzak er zonder ringen uitziet? Kijk dan naar Superstrecher's eerdere poging: superstrechen-naar-115-mm

Probeer ook eens je balzak wat op spanning te brengen, want het is zeer opwindend en geilstimulerend! Probeer het eerst met één passende harpsluiting (voor een paar euro in de d.h.z.-zaak) maar forceer niets! Veel mannen hebben een strakke balzak en kunnen soms helemaal geen ring (ver)dragen. Masto komt tot vier harpen en kan die maar kort dragen. Gewoonlijk draag ik één baarmoederring om penis en balzak en één harpsluiting om de testikels. Dat zit voor mij het lekkerst, geeft een goede doorbloeding, doet geen pijn en kan het eventueel altijd blijven dragen. Het geeft een constante geilheid in je kruis en vult je broek zo lekker op........!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Superstrecher, Gefeliciteerd!! Volgens mij is dat een wereldrecord???? Hoeveel jaar ben je bezig geweest om dit resultaat te halen????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pinkie, valt wel mee, echt serieus stretchen doe ik pas van begin dit jaar. Werkte wel al veel met touw en een zeljgemaakte humbler (ging ook erg goed). De harpen gebruik ik dus pas een paar maanden en de twee stretchplankjes (zie mijn andere foto's) zijn echt van de laatste maand. Geile groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owee jij mag je met recht een Superstretcher noemen!
    Wat een intrigerend gezicht is dit en wat moet het je een geil gevoel geven als dit tussen je benen hangt te wiebelen!
    Is het klaar komen met zo'n gestretchte balzak wezenlijk anders of produceer je miss meer?

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Heleen, de hoeveelheid sperma is eerder afhankelijk van hoelang geleden ik klaargekomen ben. Ik hou van edgen, dus dan duurt het altijd wat langer, maar na een paar uur wil en moet ik doorgaan.

      Verwijderen