donderdag 8 september 2011

Van slap tot stijf......

Hierboven, onder de computertafel, zie je het effect op de penis van een volger van mijn blog...... (Screenshots uit onderstaand filmpje.)
Het is een heerlijk opwindend gezicht hoe langzaam de geilheid die hij op het scherm ziet van zijn pc zich vertaalt naar warme tintelingen in zijn geslachtsorganen. Hoe zijn penis langzaam de kop opsteekt en de balzak met testikels voortdurend in beweging zijn! Uiteindelijk komt het net niet tot een zaadlozing maar bij veel mannen lukt dit wel. Freehands!......

......en dan tijdens het kijken is het heerlijk edgen met de linker hand en geil scrollen met de muis op de pc met de rechterhand. Zo kan ik mijzelf ook uren en uren vermaken. Wat is er nu lekkerder dan je zo lang mogelijk op het randje van een orgasme te trekken..........

2 opmerkingen:

  1. Beste Masto, ik volg je blog al een tijdje. Wil graag wat fotos sturen.
    Kun je me even. Je mailadres sturen?
    tumblingdice64@hotmail.com
    Bvd Keith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geil om te zien!
    Jammer dat het onderste filmpje zo kort is
    Ik zie het graag als er lekker geil met een mooie lul gespeeld word!

    Jij bent een liefhebber van edging?
    Nou mijn partner ook!
    Hij kijkt graag naar hoe een vrouw zich voor hem bevredigt
    en hij wekt dat ook op bij een vrouw
    Zijn manier van kijken is zo dominant en zo geil
    Hij heeft meerdere vrouwen die dat voor hem doen
    Zij raken hem niet aan en hij hen ook niet
    De vrouwen moeten na het klaarkomen het geil over zijn gezicht smeren en dat was het
    Hij kijkt alleen met een gigantische bobbel zin zijn broek
    en houd zich ongenaakbaar en onaantastbaar
    En juist dat maakte me helemaal verslingerd aan hem
    Toen ik weer eens voor hem zat en me klaar maakte voor hem, terwijl ik in zijn ogen keek, wilde ik meer van hem
    Ik hield het niet meer; ik wilde hem!
    Dik klodderig geil kwam uit mijn kut en ik smeerde het op zijn gezicht
    Ik haalde het er met mijn vingertop weer vanaf en maakte er lange geile slierten mee terwijl ik hem uitdagend aan bleef kijken
    Ik smeerde het geil weer op zijn gezicht, stond op en begon zijn gezicht te likken
    Ondertussen zag ik zijn kruis drijfnat worden
    ik dacht dat hij klaar kwam maar het bleek (later) voorvocht te zijn
    Hier had hij niet op gerekend
    Zijn donkere ogen werden nog donkerder en ik wist dat ik hem had!
    Later vertelde hij me dat het voorgeil was wat zijn broek zo nat maakte en hoe hij na het kijken naar de vrouwen troktot hij bijna klaar kwam en dat wekenlang vol hield
    In tegenstelling tot jij wacht hij net niet zolang dat het overgevoelig word en zijn pik niet meer stijf word
    Hij wil klaar komen met een grote stijve lul en hij meet voor het orgasme zijn maten op
    De lengte van zijn lul en het dikste gedeelte van de kop
    en er zijn verschillen gemeten!
    Helaas zijn we nog niet zo ver dat ik het logboek al mag lezen
    daarvoor is de relatie te vers vind hij
    Maar we hebben sinds gisteren besloten dat hij gaat edgen door te neuken
    neuken tot hij bijna klaar komt en dan stoppen
    en zien hoelang dat vol te houden is
    Nadat ik me voor hem klaar heb gemaakt heeft hij me heerlijk gelikt en hebben we geneukt
    Sinds vannacht heeft hij er 6x op gezeten
    en loopt hij voortdurend met een half stijve lul rond
    zo geil is dat masto!
    Voorvocht is er wel maar nog niet zoveel omdat hij de nacht hiervoor heeft gespoten
    maar dat komt wel.............
    Hij en ik raken zijn lul verder niet aan
    Het mag alleen gestimuleerd worden met neuken
    Het geil stroomt bij mij nu voortdurend
    en ik zit steeds tegen klaar komen aan nu ik hem zo zie
    We zijn benieuwd hoelang hij dit vol gaat houden en natuurlijk hoe zijn maten zullen zijn als het zaad eruit moet
    Hij vroeg me vannacht dit op je blog te schrijven
    Ik hoop hem zover te krijgen dat ik fotoos mag maken
    maar daar is hij nog niet aan toe nu
    Als hij klaar is gekomen over....................
    Dan gaan we hetzelfde met pijpen doen
    Oops manlief wil neuken dus ik ga het hier bij aten voor nu
    Ik houd je op de hoogte
    Owja de beste lengte was ruim 18 cm
    en de eikel een dikte van 6 cm!
    Zien of we hier overheen gaan komen!

    Geile edge groet van ons
    xxx



    BeantwoordenVerwijderen