dinsdag 13 september 2011

Onderbroekengeur......

Sommige mannen en vrouwen worden geil en opgewonden van een bepaalde zweetgeur, maar ook van een pis-, sperma- of kutgeur. Soms van zichzelf maar meestal van een ander. Een posting van Gaymassage op mijn andere "blog" bij Clubs intrigeerde mij en plaats het hier graag voor mensen die van bepaalde, in dit geval, mannengeuren houden:

"Ik verkoop al geruime tijd heel succesvol mijn gedragen boxers. En er zijn heel veel mannen die ze kopen van me. Het zijn katoenen boxers (daar blijft de geur lekker lang in zitten). Ik draag ze een dag voor de koper en verzend ze meteen na het dragen in een luchtdicht zakje. Heb ook mannen die meer willen. Bijvoorbeeld dat ik pis in de boxer of dat ik me aftrek in de boxer en de boxer volspuit. Uiteraard geen probleem en de prijs blijft gewoon het zelfde. En door de luchtdichte verpakking is de boxer nog nat van pis/sperma als de klant het ontvangt. Ik vraag 15 euro voor boxer, dragen, verzenden en het pissen en/of volspuiten. En dan stuur ik per mail een foto dat ik de boxer aan heb en een foto van de 'inhoud'. Interesse??? Mail me, gaymassage@hotmail.com en ik voeg je toe aan mijn klantenbestand".......

Klik op de foto voor een vergroting........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten