woensdag 14 september 2011

De spanning moet eraf......

Op deze collage zie je hoe Tumblingdice64 zijn opgefokte sperma gaande weg de dag haalt. Een ervaren stoere penis met een fraai gevormde eikel. En als sluitstuk supergrote geile testikels omsloten door een glad geschoren balzak! Hij schreef me het volgende:
“Ben hele dag geil en draag ook zelden een onderbroek omdat ik het een prettig gevoel vind als m’n balzak en (blote) eikel langs m’n (jeans) broek schuurt. Ook daags in het bedrijf waar ik een pak draag, vind ik het heerlijk om zonder onderbroek te gaan. Heb een geschoren balzak en penis. ‘s Morgens crème ik die goed in en bind dan vaak mijn zak af met een sleutelkoord/lint of iets dergelijks.
Als ik getriggerd wordt op een geil detail; een vrouw die bukt op het werk en ik zie in één seconde haar borsten bengelen of een mooi bloot been of een mooie (grotere) kont of kleine tietjes waarvan je ziet dat de tepels hard zijn of worden..... nou ja, allerlei details winden me op..... of een geile foto op internet. De vrouwen hoeven niet mooi te zijn maar mooie details hebben of er gewoon geil uitzien..... Mooi voorbeeld is trouwens een volger van je blog: Luststute Wichsclub; geen mooie vrouw maar ze ziet er wel geil uit en opwindend zijn de natuurlijke foto’s
die ze openbaar zet.
Gaandeweg de dag wordt ik zo opgewonden en geil dat de ‘spanning’ er echt af moet….. Mijn vrouw, toilet, parkeerplaats….. Het maakt niet uit, het moet dan....zie de foto's. Dan duurt het meestal niet lang meer tot ik kom..... Ik hou vlak voor m’n orgasme mijn penis enkel vast en dan heb ik een heerlijk lang onbeschrijflijk zalig gevoel.....
Waarbij ik altijd denk: waarom zijn er mensen die drugs gebruiken terwijl je standaard dit equipement hebt in je lichaam, ook verslavend maar niet dodelijk.....”

Een heerlijk en eerlijk schrijven waar ik volledig achter kan staan! Ook ik draag regelmatig geen onderbroek om mijn speelkammeraad de ruimte te geven en snel bij de hand kan hebben om zo nu en dan te masturberen. Even dat geile opwindende in mijn (onder)lijf voelen! Mmmmmmm.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten