zaterdag 24 september 2011

Lustopwekkende labia majora's.....

Wat een foto al niet kan betekenen voor lustopwekking. Ik kreeg van de week deze prachtige hoge resolutiefoto toegestuurd door een fantastische wat oudere vrouw die totaal geen problemen heeft met naaktheid in het algemeen. Ik waardeer haar durf en ga me nu een paar uur lang opgeilen aan haar foto. Wat uiteindelijk zal leiden tot een zaadlozing. En als het me lukt zal ik dat filmen en fotograferen en de beelden op mijn blog plaatsen.
Wat mij het meest opwind aan deze foto is het prachtige zicht op haar onbehaarde labia majora's, de grote schaamlippen dus. Die als forse sluisdeuren haar toegangspoortjes (vagina en plasbuis) uitdagend gesloten houden. Het is daarom voor mij een groot genot dat ik mijn vruchtbare zaad over haar lippen mag uitstorten......... Dus....... Mijn gehele zaadvoorraad is er uit....... Op de volgende posting is het filmpje te zien van deze minuut durende lozing......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten